Waarom Marts OMAS?

De werkdruk is hoog en de focus de corebusiness en de ontwikkeling van jullie onderneming staat voorop. Belangrijk dat er ongestoord kan worden gewerkt in een optimaal gefaciliteerde omgeving, maar dat kost nogal wat tijd en inspanning. Het printerpapier raakt op, het toetsenbord van Joost is kapot door een glas water, het toilet loopt niet lekker door, het koffiezetapparaat is al voor de tweede keer deze maand in storing, de leverancier van de schoonmaak doet niet wat hij belooft en wanneer is dat contract eigenlijk afgelopen?  

Het bedrijf is te klein om hier speciaal iemand voor in dienst te hebben of er een Facilitair informatiesysteem op los te laten. Jullie bedrijf is wel te veelbelovend om tijd te moeten steken in al dit geneuzel. Het kost nou eenmaal meer tijd dan je van tevoren hebt ingeschat en je wilt gewoon je werk doen. Herkenbaar? Daarom dus… Marts Officemanagement as a Service, oftewel OMAS! 

Hoe doen die oma’s dat? 

Heel eerlijk, lang niet altijd met echte oma’s. Marts heeft een online-omgeving ingericht waarin onze klanten meldingen kunnen maken van storingen, gebreken en defecten. Alles in en rondom het pand kan naar behoefte bij onze service worden ondergebracht, al deze zaken zitten dan onder oma’s vleugels oftewel in de servicemodule van uw keuze. 

Met Marts Officemanagement krijgen de mensen in uw bedrijf toegang tot onze online-omgeving. In deze omgeving kunnen de mensen bij u op kantoor verschillende zaken in en rondom uw pand regelen. Het is een module die u tegemoetkomt met alle zaken die een échte officemanager ook zou oppakken. Van het bestellen van kantoorartikelen, het reserveren van werkplekken en vergaderruimtes tot een monteur langs laten komen voor uw koffiezetapparaat.   

Bent u benieuwd geworden hoe dit nu precies in zijn werk gaat? Vul dan ons contact formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op om een afspraak in te plannen! 

Wat is de toegevoegde waarde van Marts OMAS?

  • Een centraal punt waar u met uw servicevragen terecht kan
    Wij zorgen voor de afhandeling van al uw serviceaanvragen. Dit kan met behulp van uw eigen contractpartners of die van ons. Door alle informatie die wij verzamelen kunnen we vragen steeds sneller en beter beantwoorden, wat zal bijdragen aan een hogere medewerkerstevredenheid.
  • Inzicht bieden in verbetermogelijkheden
    Doordat wij inzicht krijgen in de afhandeling en frequentie van de melding kunnen wij u inzicht geven in de processen en daar waar nodig helpen met het verbeteren en optimaliseren hiervan.
  • Meer focus op de core business
    Doordat medewerkers zich niet meer bezig hoeven te houden met randzaken kunnen zij zich richten op de core business en bespaart u hiermee op de interne FTE kosten.
  • Zelf bepalen wat voor abonnement bij uw bedrijf past
    Marts OMAS wordt in verschillende abonnementsvormen aangeboden. U kunt kiezen voor één van onze standaard abonnementen (light of medium) of voor een abonnement op maat. Zo zit er altijd een abonnement bij die aansluit bij de wensen en behoeften van uw bedrijf.